+ 36 / 23 / 504 – 845
MŰSZAKI TÁMOGATÁS -849
EDI TANÁCSADÁS -847
Ajánlatkérés

Kiélezett harc folyik…

Man and woman buying sports goods

… az ügyfelekért egy sportszaküzlet számára.

Az árháborún és a szeszélyes időjáráson túl a rugalmas és költséghatékony árubeszerzés is versenytényezővé vált, egy sportszaküzlet sem tétlenkedhet. Nincs még egy olyan kereskedelmi ágazat, amit ilyen mértékben jellemeznének az árleszállítások, a végkiárusítások, vagy az újranyitási akciók – az árak, a rendelések, a szállítmányok és a raktárkészletek állandó hullámzásai. Aki az élen akar maradni, meg kell tanulnia: az nyer, aki a gyorsabb. A beszerzésben is.

A valós idejű kiszállításnál nincs gyorsabb. Ezért látja egyre több vállalkozás az elektronikus adatcserében (EDI) a megoldást a hatékony és mindenekelőtt rugalmas ellátási-lánc problémájára. Az előnyök sora hosszú: gyorsabb szállítási idő, gyorsabb reakció a kereslet változására, az igények és a gyártás összehangolása, a raktározási költségek visszaszorítása és még sok minden más. A manuális munkafolyamatok lecsökkenek, sőt akár teljesen meg is szűnhetnek.

Kihívások a szezonális üzletekben

Ez idáig majdnem a teljes beszerzés manuális részfolyamatokból épült fel. Az ágazatra jellemző szezonális üzleteknek a szezon előtti rendelések során ismételten ellenőrizniük kellett a termékadatokat. Habár már majdnem mindegyik vállalkozás rendelkezik árugazdálkodási rendszerrel (WWS), a legtöbben mégis elkerülik az automatikus utánrendelést, és inkább papíralapon intézik a beszerzést, noha ezzel jelentős adatmennyiséget kell fáradságos kézi munkával utólag a rendszerbe bevinni.

Never out of stock – Állandó raktárkészlet

Az úgynevezett „állandó raktárkészlettel bíró“ (NOS – never out-of stock) termékek egyre nagyobb aránya a kínálatban azonban megváltoztatta ez a hagyományt. Egyre több nagy sportszaküzlet áll át az automatikus árubeszerzésre, egy új trendet teremtve ezzel az iparágban. Olyan sportszerkereskedők, mint Sport2000, Hervis, Sportisimo, A3 Sport, HZH, Alpine PRO, illetve olyan nagy sportszergyártók, mint az Adidas, Thalinger Lange, Amer Sports, vagy a Nike már átigazoltak az EDI-hez. A következő cél, az EDI előnyeit a teljes sportszerkereskedelmre kiterjeszteni. Hogy ebben a kiélezett iparágban is lehetőség legyen olyan együttműködések kialakítására, amelyek minden vállalkozás számára lehetővé teszik a rugalmas árubeszerzést.

Logos der Sportfachhändler, die EDI nutzten

Az EDITEL mérettől függetlenül minden sportszeriparban tevékenykedő vállalat rendelkezésére áll, akik az árubeszerzésüket az EDI segítségével szeretnék optimalizálni és az átállást fontolgatják. Keressenek minket bizalommal!

Az EDI előnyei a sportszerkereskedők számára:

  • Rövidebb szállítási idő
  • Termékszükséglet gyors kielégítése
  • Gyártási sorhoz közeli beszállítás
  • Tőkelekötéssel és raktározással kapcsolatos költségek csökkenése
  • És még sokkal több

Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit EXTREME-PHOTOGRAPHER

Activate Cookies
Old Browser