+ 36 / 23 / 504 – 845
MŰSZAKI TÁMOGATÁS -849
EDI TANÁCSADÁS -847
Ajánlatkérés

EDI számlázás az ISS-nél

EDI számlázás az ISS-nél: az elektronikus adatcsere levette a terheket a könyvelésről

Gyors és biztonságos számlafogadás és -ellenőrzés

Az elektronikus számlázási folyamatok bevezetése előtt az ISS havonta több mint 3000 számlát kapott postai úton vagy faxon. Ezek manuális ellenőrzése és feldolgozása sok hibalehetőséghez vezetett, ami rengeteg emberi erőforrást és időt kötött le, emellett leterhelte a könyvelést. A probléma megoldása érdekében az ISS a számlafeldolgozás automatizálása és a központosított számlafeldolgozás bevezetése mellett döntött.

EDI az ISS-nél: gördülékeny számlázási folyamat

Az elektronikus adatcserén (EDI) keresztüli e-számlázás éppen az a megoldás, amelyre az ISS-nek szüksége volt a számlázási folyamatok zökkenőmentes automatizálásához. Az eXite® EDI platformhoz való csatlakozás azt is biztosítja, hogy az elektronikus számlák küldése és fogadása minden üzleti partner között biztonságosan és átlátható módon történjen.

Így, hogy a számlázási folyamatokat hosszú távon továbbfejlesztették, a beérkező számlák automatikusan konvertálhatók és feldolgozhatók. Az esetleges szabálytalanságokat azonnal észlelik és kijavítják, így a számla-ellenőrzési folyamat általános hatékonysága jelentősen megnő. A kézi feldolgozás és a kapcsolódó hibalehetőség kiküszöbölése mellett a beszállítók is profitálnak ebből a jelentős fejlesztésből, elsősorban a megbízható fizetési folyamatokból.

Az elektronikus számlázási folyamatok bevezetése minden számlázási folyamatunkat gyorsabbá, hatékonyabbá és megbízhatóbbá tette. Körülbelül felére csökkent a könyvelési terhelésünk. Az EDITEL szakértőivel nagyszerű volt az együttműködés, az üzleti partnerekkel való kapcsolattartás során biztosították a projekt zökkenőmentes megvalósulását – árulta el Harald Denk, az ISS IT vezetője.

Az e-számlázás előnyei az ISS Austria számára

  • Automatizált számlázási folyamatok
  • Gyorsabb számlafeldolgozás
  • Egyetlen platform minden üzleti partner számára
  • Minimálisra csökkent hibalehetőség
  • Felhasznált papírmennyiség és az általános munkaterhelés csökkenése
  • Gördülékeny együttműködés a beszállítókkal

Az élelmiszeripar testreszabott megoldásokat követel

A „taste’njoy” márkanév alatt az ISS Austria 2017 óta prémium alkalmazotti étkeztetést is kínál 20 helyszínen. Az üzletág beszállítói nagyon eltérő informatikai infrastruktúrával és háttérrel rendelkeznek. Az adatcsere elsősorban az ár/értékesítési katalógussal (PRICAT) valósul meg – az ISS minden igényt kielégítő megoldást keresett, azzal a céllal, hogy minden üzleti partnerrel egyetlen “nyelven” kommunikáljon. Első lépésként az EDITEL EDI megoldását vezették be, amelyet az ERP rendszerükbe integráltak. Ez lehetővé teszi az adatcserét olyan üzleti partnerekkel, akik már rendelkeznek EDI kapcsolattal.

„EDI mindenkinek” web alapú beszállítói portál segítségével

Mindazon beszállítók számára, akik nem rendelkeznek EDI kapcsolattal, web alapú beszállítói portált hoztak létre. Ez azt jelenti, hogy minden üzleti partner – függetlenül attól, hogy EDI-re készen áll-e vagy sem – egyszerű és költséghatékony módon csatlakozhat be a folyamatba: az egyetlen követelmény az internet-hozzáférés. Ennek eredményeként az ISS mostantól digitális formátumban küldhet és fogadhat rendeléseket (ORDERS), feladási értesítéseket (DESADV) valamint ár/értékesítési katalógusokat (PRICAT).

A folyamaink sokkal gyorsabban haladnak, mert megszüntettünk minden papíralapú feladatot és manuális adatbevitelt. Találtunk egy, számunkra ideális megoldást, amelyet beszállítóink szívesen fogadnak, és ezt leginkább az EDITEL-lel való sikeres együttműködésnek köszönhetjük – tette hozzá Harald Denk.

Az ISS Facility Services

Az ISS Austria a létesítményi szolgáltatások piacvezetője. A mintegy 7000 alkalmazottat foglalkoztató cég átfogó szolgáltatásportfóliót kínál irodai és ipari épületek, valamint repülőterek és egészségügyi létesítmények számára a következő területeken: takarítás (higiéniai megoldások), műszaki, élelmezés (munkavállalói étkeztetés), biztonság és támogató szolgáltatások (recepció és belső támogatás), munkahely (munkatér design) és IFS (integrált létesítménygazdálkodás). 2021-ben az ISS Austria körülbelül 280 millió eurós forgalmat ért el.

Symbolic image copyright ISS Austria
Logo copyright ISS Austria

Kérjük, aktiválja a cookie-kat a böngésző beállításaiban, hogy a weboldal teljes tartalmát el tudja érni.
Jelenleg elavult böngészőt használ, mely biztonsági hiányosságokhoz és csökkentett felhasználói élményhez vezethet.
Hogyan frissítheti egyszerűen böngészőjét.