EDI egy franchise hálózatban – Fornetti Kft.
Frissen, tudatosan – így szól a Fornetti vezérelve.
A Fornetti Kft. célja, hogy megoldást nyújtson a versenyképesség és minőség jegyében a lehető legszélesebb spektrumon. A fagyasztott sütőipari termékek gyártása és kis- és nagykereskedelmével foglalkozó franchise vállalat és az EDITEL együttműködése 2013-ra tekint vissza.
Egy jól működő rendszer
Az 1997-ban alapított Fornetti Kft. Magyarországon elsőként kezdte meg termékeinek értékesítését látványpékség-hálózatban, franchise szerződések keretében. A rendszer alapját az egyszerűen telepíthető és bővíthető mobil sütőegységek jelentették.
A Fornetti a folyamatos fejlesztések, valamint fesztiválok, gyerek-és felnőttprogramok szervezése mellett a társadalmi felelősségvállalásra is nagy hangsúlyt fektet. Küldetésüknek tekintik, hogy a lehető legtöbb helyi és nemzetközi szervezetet támogassák.
EDI a franchise világában
A Fornetti Kft. a piaci igények miatt döntött az elektronikus adatcsere (EDI) bevezetése mellett. Az igényfelmérést és az egyeztetést követően az EDITEL Kft.-re esett a választásuk. A projekt középpontjában a számlák és a rendelések teljesen integrált feldolgozása, valamint azok archiválása állt.
Időközben egy ERP rendszer bevezetésének akadályát is jól vette az EDITEL rendszere.
„Nem EDI szolgáltatót kaptunk, hanem megoldást” – foglalta össze egy mondatban az elért eredményt Jeszenői Attila, a Fornetti Kft. Informatikai igazgatója.
A Fornetti Kft. 2015 óta a svájci-ír Aryzta AG – Global Bakery Group tagja. A cégcsoport Magyar tagja, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft. esetében nem is volt kérdéses, hogy melyik EDI megoldást válasszák – a rendszer bevezetése is itt zavartalanul zajlott.
Folyamatos terjeszkedés
A Fornetti kisebb franchise partnerei mellett olyan nagy üzleteknek is szállít, mint például az Auchan vagy a Penny, így számukra kiemelten fontos a napi üzletmenet folytonosságának biztosítása. Az EDITEL megoldása szerencsére leveszi a vállukról ezt a terhet.
„A napi használat során nem veszünk észre semmit, mivel a rendszer jól működik a háttérben. Egyáltalán nem kell vele foglalkoznunk.” – tette hozzá Jeszenői Attila. – „Ha valamire szükségünk volt, és felhívtuk Hernádi Gábort, ő csak annyit mondott >>Intézem.<< és a kérés rövidesen megoldódott. Technikai jellegű segítség esetén Jánosházi Attila szakértelmére támaszkodtunk.”
Az EDI sikeres bevezetése Magyarországon lehetővé tette, hogy az EDITEL-lel való együttműködés Romániában folytatódjon. Nem sokkal a projekt kezdetét követően a román piac is bekapcsolódott az integrált adatcsere platform használatába.
A Fornetti Kft.-ről
A Fornetti ma Európa egyik meghatározó, fagyasztott termékeket forgalmazó sütőipari vállalataként jelentős szerepet tölt be a kis- és nagykereskedelmi szektorban. A cégcsoport legfőbb értékesítési csatornáit franchise rendszere, retail piaca, valamint a HORECA ág képviseli, melyek elvárásainak megfelelően széleskörű kínálattal rendelkezik, kielégítve az egyes piacok egyedi elvárásait.
Alapvető vezérelvük, hogy a terméket végigkísérjék a gyártástól egészen a fogyasztóig. Ennek eléréséhez elengedhetetlen egy olyan komplex szolgáltatáscsomag, mely a fagyaszott pékáru értékesítésén túl teljes körű know-how biztosítását foglalja magába, valamint az egyszerű, felhasználóbarát technológia révén a sztenderd minőségű késztermék előállítását a lehető leggyorsabb módon teszi elérhetővé.
Symbolic image copyright pixabay
Logo copyright Fornetti Kft.