A Rittal rendszerszolgáltató EDI-re vált
Minden egy fedél alatt…
…a világ vezető rendszerszolgáltatója, a Rittal kapcsolószekrényeiben. Az EDITEL és a cég együttműködésének köszönhetően egy „fedél“ alá kerültek a vállalat első EDI-ügyfélkapcsolatai is.
A digitalizáció szó a Rittal számára nem idegen, ez egyértelműen látszik a termékportfóliójukon: konfigurálható kapcsolószekrények, intelligens hűtőrendszerek, áramelosztó rendszerek, kapcsolószekrény-feldolgozó gépek és vezeték-konfekcionáló gépek, valamint innovatív IT-megoldások találhatók meg benne az IT-racktől a moduláris adatközpontig.
Az összes termék és megoldás esetében a Rittal elsősorban ügyfelei folyamatainak optimalizálását, és az elérhető legmagasabb biztonságot tartja szem előtt. Ha jobban megnézzük, ezek megegyeznek az EDI (elektronikus adatcsere) céljaival.
Így hát nem meglepő, hogy a Rittal már több mint 15 éve alkalmazza az EDI technológiát a sorozatgyártás során. Mindeddig a németországi belsős IT csapat felelt ezért a feladatért, ám ahogy elérték a 30 csatlakoztatott ügyfelet, és ezzel kapacitásaik határához értek, az osztrák Rittal segítségül hívta az EDITEL-t a további bővítések megvalósításához.
Az első közösen megvalósított projekt összefoglalója: „Ez volt a leggyorsabb és legproblémamentesebb EDI csatlakozás, amit valaha is tapasztaltam!” – árulta el Julia Svoboda, aki az EDI folyamatokért felelős az Rittal osztrák leányvállalatánál.
Megbízható alap
Az ügyfelek gyors csatlakoztatásán kívül a Rittal jól működő, folyamatos EDI folyamatokat igényel.
„Mindez nem csupán a hibamentes megrendelési folyamatokat, hanem hatalmas időmegtakarítást is jelent. Így képesek vagyunk teljes egészében az ügyfélszolgálatra fókuszálni“ – tette még hozzá Svoboda. „Ügyfeleink csak fokozatosan alakítják át ERP rendszereiket, ami azt jelenti, hogy még hosszú út áll előttünk. Viszont mi mindenképpen szeretnénk folytatni ezt az utat az EDITEL-lel.”
Röviden
- Az EDITEL segít a vásárlók EDI csatlakozásában
- Az első nagy vásárló sikeresen csatlakozott néhány hét alatt
- Projekt koordináció: folyamatos egyeztetés az Rittal Inhouse SAP-jával és a vásárlókkal
- Használt üzenettípusok: ORDERS, ORDRSP (DESADV és INVOIC tervben van)
- EDITEL tanácsadás és támogatás a teljes projekt során
A Rittal
A hesseni Herbornban székelő Rittal világszerte vezető rendszerszolgáltató a kapcsolószekrények, áramelosztás, klímaberendezések, IT-infrastruktúra és szoftverek terén. A Rittal rendszermegoldásai több mint 90 százalékban vannak jelen a világ ágazataiban, például a gép- és berendezésgyártásban, az élelmiszer- és italiparban, valamint az IT- és telekommunikáció terén.
Symbolic image copyright Rittal
Logo copyright Rittal