+ 36 / 23 / 504 – 845
MŰSZAKI TÁMOGATÁS -849
EDI TANÁCSADÁS -847
Ajánlatkérés

ERP rendszer váltás és EDI bevezetés a GoodMills-nél

A GoodMills Group gyártóépülete. Az EDITEL segítségével zökkenőmentesen valósult meg az ERP rendszer váltás és az EDI bevezetés.

ERP rendszer váltás és az elektronikus adatcsere bevezetése egyszerre?

Sebesség mindenek felett – különösen akkor, ha egy vállalat egyszerre szeretne ERP rendszert váltani és elektronikus adatcsere (EDI) folyamatait frissíteni. Pontosan ez valósult meg sikeresen a GoodMills Bulgaria-nál, az EDITEL aktív támogatásával.

„Magas szintű szakértelem mindenben, ami liszt” – szól GoodMills Group mottója. A vállalatcsoport közép- és kelet európai lakosok millióinak biztosít csúcsminőségű élelmiszert napi szinten. A Raiffeisen részvénytársaság tulajdonában lévő vállalat a nemzetközi hálózat előnyeit egyesíti a helyi szakértelemmel. A tapasztalat és a lokális gyökerek együttesen teszik segítik a GoodMills Group-ot abban, hogy maximálisan kiaknázza a helyi piacok nyújtotta lehetőségeket.

Vállalatirányítási rendszer váltás

A vállalati szintű SAP rendszer bevezetése során Bulgária volt az első ország, amelynek egyidejűleg jelentős változtatásokat kellett végrehajtania az üzleti partnereivel való kommunikációra használt EDI rendszerében is. A cél az volt, hogy az új SAP bevezetése után is zökkenőmentesen folytassák a megrendelések, szállítólevelek és számlák adatcseréjét olyan viszonteladókkal, mint a Billa, a Metro és a Kaufland.

Miután az új, központosított rendszerkörnyezet miatt ez a projekt nem valósulhatott meg a korábbi, helyi EDI szolgáltatóval, a választás EDITEL-re esett szakértelme és nemzetközi jelenléte miatt. Egyértelműen a célra fókuszáltak, és betartották a “kőbe vésett” határidőket, amikor a napi működés mellett vezették be az SAP-t. Együtt határozták meg az interfészeket, elkészítették és tesztelték a megfelelő EDI-folyamatokat.

A rendszer a terveknek megfelelően lépett működésbe, és nem akadályozta a normál üzletmenetet. “Nagyra értékeltük az EDITEL elsőrangú problémamegoldó képességét és rugalmasságát, különösen a kritikus szakaszban” – mondta el Sharif Issa, a GoodMills Group SAP projektmenedzsere, méltatva a projekt megvalósítását. “Az EDI kapcsolat lehetővé teszi a gyors tervezést és segít bennünket a hibák kiküszöbölésében. A szállítólevelek, számlák és jóváírások így közvetlenül a megfelelő rendszerbe kerülnek, a folyamat pedig gyors és mindig pontos. Végül pedig jelentős mennyiségű papírt takarítunk meg, ami környezetvédelmi szempontból plusz előny” – tette hozzá Sharif.

Bár ez nem jelenti azt, hogy a GoodMills Bulgáriánál minden gyorsabban történik, mint más országokban, a kifinomult rendszerkörnyezet egy jól bevált EDI szolgáltatóval párosítva megfelelő alapot biztosít a jövőbeli siker és digitalizáció számára, emellett rengeteg időt takarít meg. Ráadásul ezáltal minden adott az EDI-folyamatok más országokban történő bevezetéséhez.

A cégről

GoodMills Group logó

Évi 2,8 milliárd tonna feldolgozott gabonafélével, valamint 870 millió eurós árbevétellel a GoodMills Group Európa vezető malomipari vállalata. A bécsi székhelyű holding társaság több helyi leányvállalatot (Németország, Lengyelország, Csehország, Magyarország, Románia és Bulgária) is irányít, összesen 24 malommal.

Symbolic image copyright GoodMills Group

Kérjük, aktiválja a cookie-kat a böngésző beállításaiban, hogy a weboldal teljes tartalmát el tudja érni.
Jelenleg elavult böngészőt használ, mely biztonsági hiányosságokhoz és csökkentett felhasználói élményhez vezethet.
Hogyan frissítheti egyszerűen böngészőjét.