EDITEL ügyfélelégedettségi kérdőív 2016
Visszajelzése sokat segít nekünk abban, hogy még jobbá váljunk. Ezért idén az EDITEL ügyfélelégedettségi kutatást végzett Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. A kutatás során az ügyfélszolgálatunk, a technikai tanácsadásunk, az eXite®, valamint kommunikációs csatornáink minőségére kérdeztünk rá azért, hogy szolgáltatásainkat még inkább az ügyfeleink igényeire szabhassuk.
Több mint 700 visszajelzés érkezett be hozzánk a kutatás során, melyet a független piackutató intézet, a meinungsraum.at hajtott végre. A válaszok alapján kiderült, hogy az EDI kiemelkedően fontos szerepet játszik az üzleti életben, ami újból megerősített bennünket abban a törekvésünkben, hogy a technológiai fejlődés által kínált lehetőségeket továbbra is ügyfeleink szolgálatába állítsuk.
Még egyszer szívből köszönjük támogatását! Észrevételeit és kérdéseit továbbra is nagy örömmel várjuk! Írjon nekünk az info(kukac)editel.hu e-mail címre, vagy hívjon minket a +36/23/504 845-ös telefonszámon!